niedziela, 12 września 2010

In This Life (W tym życiu)

Mimo tego, czym zostałem obdarzony w swoim życiu
Była we mnie pustka
Omamiła mnie potęga złota
Wtedy jednym delikatnym dotykiem uwolniłeś mnie

Niech Świat przestanie się kręcić
Niech słońce przestanie palić
Niech powiedzą mi, że miłość nie jest warta przeżycia
Jeśli to wszystko się rozpadnie
W głębi serca będę wiedział
Największe marzenie właśnie się spełniło
W tym życiu byłem kochany przez Ciebie

Z każdą górą na jaka się wspiąłem
Z każdą dziką rzeka jaką przekroczyłem
Byłeś skarbem którego szukałem
Bez Twojej miłości byłbym stracony

Niech Świat przestanie się kręcić
Niech słońce przestanie palić
Niech powiedzą mi, że miłość nie jest warta przeżycia
Jeśli  to wszystko się rozpadnie
W głębi serca będę wiedział
Największe marzenie właśnie się spełniło
W tym życiu byłem kochany przez Ciebie

Wiem, ze będę żył wiecznie
Wiecznie jednak będę kochał Ciebie
Niech Świat przestanie się kręcić
Niech słońce przestanie palić
Powiedz, ze miłość nie przechodzi
Jeśli  to wszystko się rozpadnie
W głębi serca będę wiedział
Największe marzenie właśnie się spełniło
W tym życiu byłem kochany przez Ciebie…

Israel Kamakawiwo'ole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz